Ik ga van Lelystad naar Goor met de NS (actie Kruidvat). V.a. Lelystad met NS en v.a. Zutphen is het Syntus, moet ik de kaart afstempelen in Zutphen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja. Dat staat overigens ook duidelijk op de envelop waar het treinkaartje inzit. (De reden is dat andere vervoerders de OV-chip niet kunnen lezen die in het kaartje zit, dus de conducteur van bijv. Syntus kan dan aan het stempel zien dat het dagkaartje geldig is voor die dag)

Antwoorden (2)

Nee; 1 keer bij aanvang van de reis
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het vorige antwoord is onjuist. Als jij in Lelystad instapt moet je inchecken bij de daarvoor bestemde paal. Als Zutphen jouw uitstapstation is van NS moet je daar eerst uitchecken. En voor de rit met Syntus moet je vervolgens bij de andere paal het kaartje laten afstempelen.
Amadea