Ik wil graag met de auto op de trein naar Italië, Heeft iemand hier ervaringen meer?

Ik kan nergens vinden hoe duur het is, op verschillende sites gekeken. Na vandaag ruim drie uur in de auto te hebben gezeten en helemaal kapot te zijn denk ik over met de auto op de trein te gaan. NB: We kunnen niet vliegen want de hond gaat mee. Is het de moeite waard in verhouding tot de kosten?
Iemand ervaringen, tips, links?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Eerste link vanaf Dusseldorf.
http://www.auto-trein.nl/

Nog een link vanuit nederland.
http://www.euroholidays.nl/vervoer/master.htm?http://www.euroholidays.nl/vervoer/autoslaaptrein_oostenrijk.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks! +1

Andere antwoorden (1)

Niet naar italië maar naar Oostenrijk geweest met de auto slaaptrein.
Zeer goed bevallen, de trein vertrok sávonds en de andere morgen vroeg kom je in de plaats van bestemming aan, een half uur voor aankomst nog een eenvoudig ontbijtje gehad in de trein, en uitgerust rij je dan je auto van de trein af.
Geen verkeersproblemen onder weg, geen verkeerde afslag, geen slecht weer, nee, gewoon in een keer naar de plaats van bestemming.
Wel moet je lang van te voren de auto bij de trein brengen, die wordt er voor je opgereden, intussen kan je even lekker eten en je vakantie is begonnen.
Kosten van de autotrein weet ik niet meer, maar ik vond het zeker het geld waard.
Vergeet niet, dat met de auto naar Italië rijden ook best veel kost, heen en terug is al gauw 2500 km.x zeg maar 15 cent = €375.-
Dan moet je wel zelf rijden, kost je een dag+ uitrusten en dan ook nog terug, kost dus 2 dagen van je vakantie+ een hoop stress en misschien slecht weer en fille's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, klinkt heel relaxed allemaal. IK ga eens goed op zoek want dit lijkt me echt super!
+1