Jazeker, die bestaan nog. In ieder geval in het gedeelte waar Veolia rijdt. Je kan de verschillende kaartjes vinden op de site van Veolia: www.veolia-transport.nl
Klik dan op het gebied waar je info over wil hebben (Brabant) en dan op "kaarten en tarieven". Je hebt bv. dalurendagkaarten, te koop bij de chauffeur, door de weeks geldig na 9.00 uur en het hele weekend en de feestdagen, 2 kinderen van 4 tot 11 jaar gratis mee met een betalende volwassene. voor meer kaartsoorten en informatie kan je op de site kijken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Veolia is West Brabant in ieder geval tm. Tilburg. hoe het zit met Oost Brabant en dagkaartjes weet ik niet. Ik geloof dat daar Hermes rijdt (of
Hermus, dat weet ik niet).

Toegevoegd na 45 minuten:
Met West Brabant tm. Tilburg bedoel ik : het gedeelte van de grens van Zeeland / Brabant tm. Tilburg.