Kan ik met een NS voordeel abonnement óók nog een of meerdere kortingsabonnementen voor de bus afsluiten?

Ik bezit momenteel een NS voordeelabonnement waardoor ik 40% korting ontvang tijdens mijn treinreizen in de daluren. Ik zou graag ook met korting willen reizen in de bus. Ik overweeg de aanschaf van een of meerdere kortingsabonnementen voor de bus:
- Dalkorting Noord-Brabant
- Dalkorting Oost-Nederland

Is het überhaupt mogelijk om meerdere abonnementen te laden op je persoonlijke ov-chipkaart?

Vermeld ook even de bron mocht je het antwoord weten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dat kan; ik heb zelf op mijn NS-voordeelabonnement ook Dalkorting Oost-Nederland. En ik krijg voor beide korting.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jazeker. ik woon in west Brabant en daar rijdt Veolia. Ik heb ook een persoonlijke NS chipkaart met 40% korting. Begin dit jaar heb ik daar op aanraden van een medewerker van een buswinkeltje op het station van Breda ook een daluren busabonnement op laten zetten. In ieder geval geldig voor Veolia gebied en de Brabant - liner bus (vroeger interlinerbus) tussen Breda en Utrecht. Er staat ook meer info op de website van Veolia.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog een aanvulling op mn antwoord: de site heet
www.veolia-transport.nl Als je eerst klikt op Brabant, en dan ov chipkaart en overzicht reisprodukten kom je bij allerlei informatie. Voor 10.90 euro per jaar kan je door de week na 9.00 uur reizen en het hele weekend en de feestdagen. Of je meerdere abonnementen op 1 kaart kan zetten weet ik niet.