Ov-chipkaart geldig in herstvakantie?

Ik ben net 18 geworden. En heb mijn studenten-OV aangevraagt. Ik weet dat deze door de week gratis is en in het weekend 40% korting ( zo heb ik hem ingesteld ).

Ook is er bij mij bekend dat ik in de vakantie's met 40% korting kan reizen. Over 2 weken is de herfstvakantie in het noorden en midden van nederland. Maar in het zuiden van het land is de herstvakantie een week eerder. Hoe gaat het dan in deze vakantie? is het helemaal gratis door de week of word er gekeken waar je woont en op basis daarvan bepaald wanneer jou 40% korting is??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

In de herfstvakantie gelden de normale regels, dus precies als deze week. Op tijden waar je nu gratis reist reis je in de herfstvakantie ook gratis.

Toegevoegd na 44 seconden:
Alleen in een bepaalde periode tijdens de zomervakantie gelden andere regels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor jou reactie. Echter is de bron van de kerstvakantie. Heb je deze ook van de HERFST? alsnog geloof ik je hoor. Maar ben een man van zekerheid. Dit scheelt me dus een hoop !! Top
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik (kerst) maar de informatie is echt precies hetzelfde. Lees de tekst maar, dan begrijp je ook waarom.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onderaan deze link staat het ook: http://mens-en-samenleving.infonu.nl/regelingen/80555-wanneer-is-studenten-ov-chipkaart-geldig.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel.