Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom is het saldo van mijn persoonlijke ov chipkaart afgeschermd en hoe kan ik het veranderen?

op mijn, mijn ov-chipkaart account staat dat mijn saldo is af geschermt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
669

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zie de melding “locatie afgeschermd” in mijn transactieoverzicht. Wat betekent dit?
Het kan zijn dat u uw privacy-instellingen nog niet zodanig heeft ingesteld dat u alle locaties kunt zien. Om deze instellingen te wijzigen doet u het volgende:
1. Log in in uw account;
2. Ga naar het tabblad 'Mijn OV-chipkaart';
3. Ga naar het onderdeel 'kaartgegevens';
4. Klik op 'privacy';
5. Volg verdere instructies.
Wanneer u hierna deze melding nog steeds krijgt kunt u contact opnemen met Klantenservice OV-chipkaart 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding