Wat is de leveringstijd van de ov-chipkaart?

Ik heb de kaart dinsdagmiddag bestelt, wanneer kan ik hem verwachten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Dat kan minstens een week duren en als je pech hebt nog langer.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is maximaal 7 werkdagen; http://www.lansingerland.nl/internet/producten-en-diensten_3506/product/ov-chipkaart_603.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lekker dan, dinsdag begint school al.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt hem zelf te laat besteld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Anders losse kaartjes kopen.
Bij mij was hij maandag besteld en woensdag al in huis.Dus je weet nooit.

Andere antwoorden (2)

ik heb vorig jaar een ov-chip kaart besteld en ontving hem precies een week later, en werd per post toegestuurd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit wordt per post naar je toegestuurd en meestal komt de postbezorger(vroeger was het de postbode) na het middaguur. Dus uiterlijk om een uur of 5.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je levertijd bedoelt moet je dit bericht als ongelezen beschouwen.