Hoeveel kost een abonnement wanneer je dagelijks van Eindhoven naar Den Bosch reist met de trein?

De zoon van mijn vriend gaat een opleiding volgen in Den Bosch maar woont in Eindhoven. Hij moet dagelijks op en neer met de trein en zal lange dagen maken (dus zeker voor 9 uur op de trein en vaak ook na 5 uur weer terug). Ergens stond dat het maandelijks 180 euro is, maar dat vinden we wel erg duur en ik vraag me af of dat wel klopt? Hij is wel in bezit van een voordeelurenkaart.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Per maand of jaar?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Per maand. Het is de bedoeling dat we een jaarabonnement voor hem nemen, maar het gaat me om de prijs per maand. Zoals ik hierboven al aangegeven had heb ik vernomen dat dat 180 euro per maand is en dat vind ik behoorlijk veel geld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aan voordeeluren heb je niets als je voor 9 uur reist....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is zo. Stond ik even niet bij stil!
Antoni
10 jaar geleden
Op deze site http://9292.nl/prijsindicatie/station-eindhoven/station-s-hertogenbosch/vertrek/2013-08-15T0832 staat een prijs van 184,70 Euro voor een maandtrajectabonnement en 1773,00 voor een jaartrajectabonnement. Het bedrag van 180 Euro lijkt dus te kloppen.
Antoni
10 jaar geleden
N.B.: Klik op "Abonnementen" op http://9292.nl/prijsindicatie/station-eindhoven/station-s-hertogenbosch/vertrek/2013-08-15T0832

Het beste antwoord

Een maandtraject kaart kost 184,70
Een jaartrajct kaart komt op 1773,00

Bron; NS website

Toegevoegd na 22 seconden:
Dit zijn overigens de 2e klas prijzen

Toegevoegd na 1 minuut:
Voordeelurenkaart heeft hier geen invloed op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de informatie. Duur grapje! :-(
playah30
10 jaar geleden
Dat is nou echt een top antwoord, haha! Heeft het werk uit handen genomen.

Andere antwoorden (1)

Het snelst krijg je de juiste informatie als je gewoon even met de klantenservice van de NS belt (0900 - 20 21 163). Prijs hangt namelijk af van wat voor abonnement je neemt (jaartrajectabonnement of maandtrajectabonnement of ander abonnement) en hoe je betaalt (in delen of in 1x).
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou ik wel willen maar ik ben helaas doof en mijn vriend ook. Anders moet ik één dezer dagen maar even langs het loket van de NS gaan..