Dat ligt eraan wat je met Schiphol bedoeld. Van de openbare delen zijn er voldoende beschikbaar.

Het luchtvaartterrein is particulier bezit van Schiphol NV Die hebben verschillende kaarten van enkel tekening tot in de details de benaming van elke kruising van taxiebanen etc etc. Van Posterformaat tot kleine handige versterkte kaartjes.
Deze laatste gebruikten we om als je minder ervaren was snel van de ene naar de andere gatete rijden.
Al deze kaarten zijn er wel, maar niet vrij verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaat (of bestond) kennelijk een Falkplan kaart van de gehele Haarlemmermeer, en daar zal Schiphol dus op moeten staan:
ISBN/EAN 9789028715967
Falk Haarlemmermeer 1:45./12.500 Badhoevedorp Burgerveen Hoofddorp Zwanenburg E.A. 9789028715967

Maar hoe recent die is?
Vindplaats:
http://www.studystore.nl/webshop/p/falk-haarlemmermeer-1-45-12-500-badhoevedorp-burgerveen-hoofddorp-zwanenburg-e-9789028715967

Echter: de wegensituatie op en rond Schiphol verandert min of meer voortdurend. Een papieren kaart is verouderd voor je het weet. Daardoor zijn de kaartweergaven van Google Maps en Bing Maps (www.bing.com/maps) vaak de meest praktische bron – en dan ontkom je niet aan printen.

Voor wát er aan papieren kaarten bestaat zou ik u willen verwijzen naar Geografische boekhandel Pied-a-terre, website: http://www.jvw.nl/ . De URL verwijst nog naar de oude en op dit gebied zeer bekende naam Jacob van Wijngaarden. Ze zitten in Amsterdam. U kunt er ook telefonisch om inlichtingen vragen. In hun winkel kijk je je ogen uit.
Als er een kaart bestaat, dán weten ze er daar van!
Bordensteker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij stond Schiphol daar niet op, dan had dat er wel bij gestaan. Alle gemeentes in de Haarlemmermeer staan vaak én klein op een overzichtskaartje en groot per gemeente, het is dus niet dat schiphol daar gewoon op moet gestaan hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal zeker de tip van Bordensteke benutten, De genoemde boekhandels zijn in A'dam een begrip op het gebied van kaarten, plattegronden e.d.
Bordensteker
10 jaar geleden
Leuk dat de vraagsteller bij nader inzien die specialistische boekhandel ook al kende! Wat de reactie van Pelle betreft: ik heb alsnog een duidelijker afbeelding van de omslag van de betreffende kaart gevonden, en daar staat Schiphol echt in de lijst van namen van plaatsen waar een aparte zgn. komkaart van opgenomen is (op schaal 1 : 12.500)
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/3/4/4/6/666866443.jpg .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan zijn omdat een groot deel van Schiphol bestaat uit bedrijven en andere zaken, en Schiphol Rijk etc met straten. Of dat is wat de vraagsteller zoekt weet ik niet maar misschien is die kaart te vinden (ik meen dat ik er zelf een soortgelijke heb maar die zit helaas even ingepakt door een interne verhuizing hier ;)....) Plus voor je antwoord, je doet je best!