Een nieuwe vervangende ov-chipkaart, wat te doen als je hem niet 3 weken kunt missen?

Ik heb een OV chipkaart, alleen is hiervan de pasfoto verouderd. Nu wil ik een nieuwe kaart aanvragen, alleen moet ik hem dan inleveren en kan ik tot wel 3 weken afwachten. Maar uiteraard heb ik hem nodig, kan ik ook gewoon een 2e aanvragen en dan handmatig mijn abonnementen overzetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Vraag rond of je van iemand tijdelijk een anonieme ov chipkaart kunt lenen, die kun je dan zelf opladen en daarmee reizen. Dat is de makkelijkste manier. Als dat niet kan moet je er zelf één kopen van 7,50 maar ja dat geld ben je ook kwijt als je een tweede zou aanvragen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die kaart kun je dus zowat overal krijgen waar je je ovchipkaart kunt opladen, dus sigarenzaken bijv. Kijk hier waar bij jou: http://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/adresvinder/