Hoeveel Nederlanders reizen per dag met het openbaar vervoer?

In absolute aantallen, hoeveel ov-reizigers kent Nederland anno 2013 per dag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De recentste cijfers die ik daarover bij het Centraal Bureau voor de Statistiek vinden kan betreffen 2011. In totaal verplaatsten zich toen per dag gemiddeld 2.275.000 personen met het openbaar vervoer.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk het concreetst te vinden antwoord al zijn er bij deze berekening ook buitenlandse mensen (toeristen) mee genomen
Amadea
10 jaar geleden
Hoezo? Bijna 2.3 miljoen kan toch goed dan?