Waarom zit er een slot in deze treinstoel?

Ik heb echt geen flauw idee waar dit voor dient en ben erg benieuwd ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha dit zag ik pas geleden ook, apart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb echt een kwartier naar je foto zitten turen voordat ik zag dat hij 90 graden gedraaid is... Kon je je mobieltje niet eventjes rechtop houden toen je de foto maakte?

Antwoorden (1)

Dat is voor de goederenlift waarmee ze een karretje met verkoopwaren naar boven/beneden kunnen brengen in een dubbeldekker.

http://forum.fok.nl/topic/1158230/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
je verkopers lopen tegenwoordig allang met rugzakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zit dit sleutelgat dan in de stoel in niet bij de goederen lift?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat doet de stoel dan als je de sleutel omdraait?