Hoe kom je met het openbaar vervoer van Amsterdam centraal naar scheurleerweg?

Mijn oom (licht verstandelijk beperkt) gaat een dagje naar Amsterdam. Ik ben op zoek naar een zo makkelijk mogelijke route. Vanaf zijn woonplaats tot Amsterdam is gelukt. Maar hoe kan hij dan het beste verder. Het liefst een bus (metro of tram mag ook, als hij maar niet teveel hoeft over te stappen of ver moet lopen) vanaf Amsterdam centraal tot aan de scheurleerweg. Het hoeft niet perse de snelste weg te zijn. Welke lijn moet of kan hij het beste nemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hij kan gewoon met de bus. Voor extra informatie zie de 9292 site een voorbeeld heb ik toegevoegd.