Welk OV abonnement heb ik nodig? (Haarlem - Schiphol)

Ik kom er helemaal niet uit op 9292.nl en Connexxion.nl.. Ik woon in Haarlem en ga altijd met lijn 300 (zuidtangent van sternet, volgens mij is dat geen connexxion?) naar mijn familie in Hoofddorp en mijn werk op Schiphol. Weet iemand toevallig welk abonnement ik daar voor kan nemen? Is er bijv. een zuidtangent abonnement? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

De zuidtangent is ook connexxion hoor.
Als ik reken vanaf station Haarlem en eindpunt is Schiphol dan kost een maandabonnement randstad 3 ster 118 euro per maand (Als je ouder dan 18 bent)
Een jaar abbo kost 1180

MAAR::: Er bestaat ook een zogenaamd Amstelland vrij abonnement van Connexxion en dan kan je een abonnement van 99 euro. of 999 per jaar. Die geeft recht op het Connexxion gebied Amstelland Meerland en Zuid Tangent.

De concessie Amstelland-Meerlanden beslaat de gemeentes Aalsmeer, Amstelveen, Ouder-Amstel (behalve Duivendrecht), Uithoorn en Haarlemmermeer, allemaal zuidelijk van Amsterdam en lid van de Stadsregio Amsterdam. Deze concessie wordt uitgevoerd door Connexxion, die deze opnieuw verworven had in 2007. De lijnnummering past binnen die van Groot-Amsterdam, er zijn geen dubbelnummeringen met andere buslijnen binnen de Stadregio. (bron OV Nederland)