Wat is de meest goedkope treinreis voor mij?

Ik ben van plan met een vriendengroep naar Intense Festival in Oisterwijk (Noord Brabant) te gaan vanaf Heerenveen (Friesland). Met de auto wordt hem niet dus gaan we met de trein. Dit is een aardig dure grap zo met de trein alleen zijn er ook speciale groepsreis korting, zomeraanbiedingen, andere korting o.i.d waardoor het ons wat minder gaat kosten? Het festival vindt plaats op 1 Juni 2013. We gaan met een groepje van 5 ongeveer. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Amadea
11 jaar geleden
En wat is jullie leeftijd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een busje huren is misschien goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16/17 jaar allemaal

Het beste antwoord

"vroegâh" waren er speciale groepskortingen en er was ook zoiets als de "Meermanskaart". Die kortingen zijn in de afgelopen jaren allemaal afgeschaft.
Mogelijkheden om goedkoper te reizen:
- Regelmatig worden door NS goedkope dagkaarten aangeboden. Dat gaat vaak via winkels als HEMA, Blokker, en dergelijke. Meestal is de prijs ergens tussen de 15 en de 20 euro per persoon. Let goed op de voorwaarden bij die dagkaarten: soms gelden ze alleen in het weekend, en als ze doordeweek gelden, gelden ze meestal niet voor 9 uur 's ochtends. Op=op, dus als er zo'n actie komt moet je er snel bij zijn om een kaart te bemachtigen.
- Samenreiskorting: sommige kortingskaarten van NS geven het recht om (buiten de spits) maximaal 3 medereizigers met korting mee te laten reizen.
- Elders al genoemd: Tienertoer en mogelijke andere acties van NS. Houd de website www.ns.nl in de gaten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Afgelopen jaar had de NS de tienertoer weer in het pakket, dus hopelijk dit jaar weer. Deze kun je nemen t/m 18 jaar, dus dat zou kunnen voor jullie (ik las in de reactie dat jullie 16/17 jaar zijn). Dan kun je ook nog twee andere dagen iets leuks gaan doen met de trein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
De Tienertoer is te koop tussen 27 juli en 17 augustus. Daar kan je dus op 1 juni nog niks mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aha. Dat is weer lekker zuinig dan.
Ook even de folders en aanbiedingen in de gaten houden: vaak hebben Blokker en Kruidvat acties waarbij je goedkoop kan reizen.