Ik wil graag een OV dagkaart (24 uur) in Amsterdam kopen. Kan dit bij elk metrostation? (in dit geval Van der madeweg)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (5)

Ik weet niet of je hem op een metrostation kan kopen, maar ik denk het wel. Maar o het treinstation kan je wel ov chipkaart kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij heb je een ticket automaat staan waarbij je daar een 24-uurs kaart kan kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een wegwerp OV chipkaart bij een OV balie of automaat, op vliegvelden, op stations en bij tabaks- en gemakszaken of supermarkten. Een wegwerpkaart kan je ook in de tram en/of bus kopen.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een GVB dasgkaart kan je kopen in je ticket machine op metro station van der Made weg. Deze is dus NIET geldig bij Connexxion
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop geen ticket bij de NS of een andere maatschappij. GVB kaarten zijn enkel op metrostations, bij bus of tram bestuurders of conducteurs etc te kkop. Kost nu nog 7.50 per 24 uur