Waar kan ik het beste uitstappen als ik Breda wil gaan winkelen?

Ik wil graag met de trein van Vlissingen naar Breda. Waar kan ik met het openbaar vervoer het beste uitstappen in Breda om te winkelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (2)

Even aannemend dat je bij station Breda uitstapt bent; je kunt vanaf daar de bus nemen naar Breda Centrum, wat zo ongeveer het midden is van de grootste winkelstraat. Als je wil is dit ook nog prima te lopen vanaf het station.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bij breda uitstapt en in de centrale hal aankomt, kun je rechts als je naar de uitgang loopt (naast AH to go) naar de streekbussen toe. Al die bussen die daar stoppen komen langs het centrum. Je kunt elke bus wel nemen (mijn bus bijvoorbeeld is de 115 en die stopt elk half uur om kwart over en kwart voor) en die komt langs het centrum. Bij halte centrum eruit en je staat voor de macdonalds en linksaf is het winkelcentrum. Te herkennen aan de Zara op de hoek.