Als ik bij NS ben ingecheckt en ik word gecontroleerd in een Veolia trein. Ziet de conducteur dan dat ik foutief ben ingecheckt?

Ik ben dus benieuwd of een conducteur kan zien of ik ben ingecheckt bij de NS of Veolia, of dat deze enkel kan zien dat ik ergens ben ingecheckt. Hopelijk kan iemand me hiermee helpen! Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik zou het niet zeker durven te zegen. Ik kan je alleen uit mijn eigen ervaring vertellen. Ik heb een keer ook verkeert ingescheckt en direct erna daar weer uitgescheckt.
Ik ben bij de ns balie later gaan vragen of het nu toch is afgeschreven. Hun zeiden dat het er toch perongeluk ervan is geschreven. Hun konden toen ook zien dat ik bij veolia was ingescheckt.

Dus ik denk dat de condicteur dat misschien ook ziet maar ik moet wel zeggen de mensen bij de balie denk ik meer zien, dan de conducteur.

Als je het heel graag wilt weten vraag het aan de condcteur zelf of bel naar de NS.

Als het toch gebeurt dat je verkeerd bent ingelogd geef dit dan door aan de conductuer. Hun weten vaak hoe je dan verder moet handelen.
Als de trein nog op het station staat zullen ze denk ik zeggen log je uit bij de verkeerde en log je in bij de goede
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De conducteur kan dat inderdaad zien op zijn scanner.