Ik heb met oud en nieuw vervoer nodig, wat is het beste?

Ik woon in een dorp in Friesland genaamd 'akkrum' nu wil ik met oud & nieuw rond een uur of 2 naar een feest in Heerenveen, Alleen bussen & treinen rijden niet meer rond die tijd en al helemaal niet met oud & nieuw. De fiets vind ik persoonlijk geen optie, maar wat is dan nog wel een optie? Is er een speciale vervoer centrale met oud & nieuw? Of is een taxi rond die tijd ook mogelijk? En wat zou de prijs worden van mijn vervoer? Ik reis in me eentje. Wie kan me verder helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Rieneke1
11 jaar geleden
taxi tijdig regelen.
bamibal
11 jaar geleden
Niet drinken en zelf met de auto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Auto zit er nog niet in voor mij, ik ben 16
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan toch de fiets, beetje doortrappen, doe je het in een dik half uur, heb je toch 72 euro per uur (kortstondig) verdient!
(is alvast een tiende voor een brommer/snorfiets)

Het beste antwoord

Je kan uiteraard een taxi nemen, maar dat is vrij prijzig. Volgens Google is het ongeveer 15 km van Akkrum naar Heerenveen en volgens een site die ik gevonden heb is het maximaal 36 euro, dus als je ook nog terug moet is dat een aardig bedrag.

Misschien kan je het beste iemand zoeken met wie je mee kunt rijden, familie of vrienden die ook naar Heerenveen moeten. En eventueel kan je in het uiterste geval fietsen, maar dat lijkt me inderdaad geen ideale optie.