Kan ik 40% korting krijgen met mijn ov kaart?

ik had dit jaar een studentenreisproduct, maar dat is stopgezet omdat ik ben gestopt met school. Laatst hoorde ik echter van een conducteur dat ik dit jaar wel 40% korting kan krijgen. is dit waar en zo ja, hoe kan ik dat regelen? Gr, Ibrahim

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Daarvoor moet je bij de NS zijn:

Als je met je studie stopt, vervalt je Studentenreisrecht. NS biedt je echter nog een heel jaar lang voordelig treinreizen aan.

1 jaar lang 40% korting op al je treinreizen na 09.00 uur en in het weekend. In Het weekend en in de zomermaanden juli en augustus geldt de korting zelfs de hele dag. Met deze kortingskaart kun je reizen op saldo.

Zorg voor voldoende saldo (tenminste 10 euro) op je kaart en check in en uit. Het aanbod heeft een waarde van € 60.

Deze actie is geldig tot 3 maanden na beeindiging van je studentenreisproduct.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan wel.Maar als het niet kan dan betaal je 50 euro per jaar en dan kan reis je ook voor 40 procent korting.