Waar kan ik de vertrektijden van treinen van station Deventer vinden?

Ik wil niet de actuele vertrektijden, maar van deze week.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
ronron1212
11 jaar geleden
treinen reiden altijd op de zelfde tijd via de dienstregeling kijk op ns.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ging mij eigenlijk om wanneer de laatste trein gaat.
ronron1212
11 jaar geleden
dan moet je dat vragen en waarnaar toe de laatste trein
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kijk je op de site van de NS!!!

Antwoorden (3)

Www.9292.nl is de site waar je alles over het openbaar vervoer kunt vinden.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vul op de planner van ns.nl je vertrekstation en je aankomststation en een datum. Vul als tijd bijvoorbeeld 00.00 in. Als er vertrektijden zijn rond die tijd worden die alle getoond. Als er bijvoorbeeld na een tijd van 23.44 de volgende tijd in de rij opeens 5.44 is, dan is de laatste trein 23.44 en de eerste 5.44 de volgende dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De treinen in Deventer vertrekken in 5 richtingen:

Amersfoort, Schiphol/Den Haag/Rotterdam
Hengelo, Enschede
Internationaal Duitsland
Zutphen, Arnhem, Nijmegen, Roosendaal
Zwolle

Alle 5 de vertrekstaten kun je hier downloaden in PDF formaat.
http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen/stations/d-e/deventer#vertrekstaten

Scroll op de site naar beneden, en je vindt ze onder het kopje: "Vertrekstaten van station Deventer"

Plaatje hieronder is een gedeeltelijk voorbeeld van één richting.