Zone 4503 is in Enschede. Maar dat wist je natuurlijk wel.

De sterren op je abonnement werken als volgt:

Je kiest een zone, en het aantal sterren bepaalt hoeveel zones je vanaf die zone nog mag reizen.
Stel je moet een reis door vijf zones afleggen, van begin naar eindpunt, dan heb je een drie-sterrenkaart nodig, die je voor je reis koopt.
Je koopt dan een kaart vanaf de middelste zone waar je doorheen gaat. Je mag dan namelijk nog 2 zones naar begin reizen en 2 zones naar het eind reizen. In totaal dus 5 zones.

Voor een 2 sterrenkaart geldt hetzelfde principe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag reizen in zone 4503 en in alle zones die aan zone 4503 grenzen. Als ik op de zonekaart (uit 2010) kijk, zijn dat de volgende zones:
4410 (Boekelo), 4413, 4414, 4501 (Enschede Zuidoost, Glanerbrug), 4504 (Enschede Noordoost, Lonneker), 4502 (Enschede Noordwest, Universiteit, Drienerlo) en natuurlijk zone 4503 zelf (Enschede Zuidwest)