Ik heb een NS dagkaart van de AH die is vanaf 9:00 geldig. zit er dan ook een tijdslimiet op? Ik bedoel, dat je maar tot een bepaalde tijd kan reizen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Neen, je moet alleen zorgen dat je pas na 9 uur instapt daarna is er geen tijdslimiet voor dezelfde dag Na 9 uur is ingesteld omdat voor 9 uur de "werkende en schoolgaande
mens" voorrang heeft.nitwit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je kunt er verder de hele dag mee reizen. Met de laatste trein naar huis dus
11 jaar geleden
nee hoor al ga je met de nachttrein naar huis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de hele dag, vanaf 09.00 uur.

"Actievoorwaarden
E-ticket Dagkaart van NS: 1 dag vrij treinreizen voor 1 persoon door heel Nederland in de 2e klas.

Geldigheid e-ticket Dagkaart van NS: zaterdag en zondag hele dag, maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 uur van 13 augustus t/m 11 november 2012.

De couponcode op uw kassabon kunt u online via www.ns.nl/eticket verzilveren van 13 augustus t/m 11 november 2012. Na verzilvering moet u zelf de Dagkaart uitprinten als e-ticket.

Er kan met een e-ticket Dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur van 13 augustus t/m 11 november 2012..

Het kaartje is geldig in alle NS-treinen en in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.

Niet geldig in Thalys en alleen geldig met toeslag in ICE en Fyra.

De regeling "Geld terug bij vertraging" is wel van toepassing op e-tickets.

Een uitgeprint e-ticket is persoonlijk en niet overdraagbaar. Bij controle moet een geldig identiteitsdocument met foto worden getoond: paspoort, identiteitsbewijs, rijbewijs.

De e-ticket Dagkaart van NS is alleen geldig als het is afgedrukt - in kleur- of in zwart-wit- op blanco A4 papier, in portretformaat (vertikaal) zonder aanpassing van de printgrootte, op een laser- of inktjetprinter. Het kan in geen geval worden aangeboden op een andere drager (elektronisch, scherm enz.).

Een goede afdrukkwaliteit is noodzakelijk. E-tickets die slecht werden afgedrukt, die beschadigd, onleesbaar of slechts gedeeltelijk zichtbaar zijn, worden geweigerd en als ongeldig beschouwd."

Zie de overige voorwaarden op http://www.ah.nl/ns

Bij NS duurt een 'dag' tot en met de laatste trein van de dienstregeling van die dag, ook als die trein pas na middernacht vertrekt.
Computoon
11 jaar geleden
Hij is ook geldig op het NS nachtnet. Maar tot 04.00 uur in de nacht. Daarna begint bij de NS de volgende dag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus een dagkaart is altijd geldig tot 04:00 uur (in principe) de volgende dag?
Wist ik niet :D handig