Kan je ook zonder OV-chip kaart met de trein???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een e-ticket, dat is het makkelijkste.

Antwoorden (5)

Ja gewoon een kaartje kopen bij de Kiosk (kost 50 cent extra).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of bij een automaat die overal op stations staan verspreid ^^
Ritsuka
11 jaar geleden
Automaat scheelt geld
Ja dat kan, er zijn gewoon nog treinkaartjes te koop. Met de bus zou moeilijker worden, omdat ze niet overal dal kaartjes hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan nog wel, maar je kunt beter snel een OV-chipkaart aanvragen. De automaten zullen ook verdwijnen. :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je dat wel zeker? Volgens mij moet je altijd een kaartje kunnen blijven kopen want je ov chip kan ook wel eens opeens kapot zijn of gestolen zijn en hoe kom je dan thuis?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voorlopig kun je nog een kaartje kopen,zeker tot 2013,want bij de ov-chipkaarten gaat nog steeds veel fout.Dit is pas nog in de media bekend gemaakt!!!!
Ja hoor, dat is heel goed mogelijk. Je kunt zelfs op internet een kaart kopen en laten uitprinten en, uiteraard betalen. Zeer gemakkelijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is mogelijk, maar soms word stempelen erg moeilijk.
Omdat ze steeds meer stempelautomaten dicht maken
En het is handig om een ov aan te schaffen omdat je die voor de bus, tram, metro, trein kan gebruiken. Dus wat mij betreft neem een ov en dan wel activeren als je hem wil gebruiken voor de trein bij de ns spoorwegen.

mvg. Noa
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Stempelen is alleen nodig wanneer je een treinkaartje zonder datum koopt of hebt.