Zijn er in het jaar een aantal maanden de zomermaanden bv dat je voor 09.00 uur mag reizen met een dalurenkaart?bvd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Precies, de twee zomermaanden juli en augustus. Aangezien de gebruikelijke spitsuurreizigers dan voor een groot deel vakantie hebben, mag je in die maanden ook vóór 9 uur met korting reizen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heet tegenwoordig een voordeelurenabonnement: http://www.ns.nl/reizigers/producten/producten/voordeelurenabonnement

Andere antwoorden (1)

en het hele jaar op zaterdag en zondag