morgen ga ik naar mijn vriendin met de trein en ik heb een e ticket uitgeprint, dit is een a4tje met 4 vakken. is dit al gelijk mijn treinkaartje?

ik weet niet of ik op het station zelf nog iets met de eticket moet doen, of dat ik zo de trein in kan stappen..., want het ziet er allemaal goed uit maar er staat ook een soort qr code op die je kan scannen, moet ik daarmee de kaartjes op het station printen ofzo, of is dit gewoon mijn treinkaartje ? (het a4tje)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Nee hoor dit is je treinkaartje. Die code is voor de controleur die kan zo je kaart scannen als hij langs komt. Kniptangen bestaan niet meer ;)

Let even op of er ook bijstaat dat je een ID-kaart moet hebben. Stond er bij mij n keer bij, niet dat er naar gevraagd wordt, maar je weet maar nooit

Toegevoegd na 1 minuut:
En vooral dat A4tje niet doorknippen ofzo, gewoon heel laten
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt? In België gebruiken we nog steeds, en énkel, kniptangen :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een paar keer met een e-ticket gereist,
was de hele dag voor 15 euro, en kreeg stempels en geen kniptang, echter zie ik de controleur nog wel met zo ding lopen,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben vorige week na lange tijd met de trein op pad geweest.
Met een e-ticket, dit is je "treinkaartje" en deze werd door de conducteur met zijn tang geknipt.
anneliez
11 jaar geleden
Dat klopt lievevrouwe, ik zat vorige week ind e trein naar Gent, en daar kwam wel de man met de kniptang langs. Er wordt daar trouwens vaker gecontroleerd dan hier volgens mij. Zeker 3 keer iemand langs geweest. leuke actie hebben ze trouwens in belgie. 7,50 voor een enkeltje waarheen je maar wilt

Andere antwoorden (2)

Ja dat a4-tje is gelijk je treinkaartje. Je hebt dit kaartje via Internet al geactiveerd, het dient dus alleen als bewijs dat je betaald hebt. Zorg wel dat je een ID bij je hebt.

Toegevoegd na 43 seconden:
Je hoeft dus op het station niets meer te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee helaas, je moet nog apart je trein kaartje uitprinten.. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en waar zou je dat moeten doen? Ze stelt in de vraag dat ze het e-ticket al geprint heeft!