Komend schooljaar moet ik 20km met de bus en 30km met de trein, wat voor abonnement kan ik nemen of is gewoon de OV chipkaart het beste?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor reizen met de bus is een trajectkaart waarschijnlijk het voordeligst.

Voor de trein kun je een kortingskaart nemen:

Voordeel reizen:
Altijd voordeel: 20% korting in spitsuren; 40% korting in daluren. euro 20 per maand.

of vrij reizen:
Altijd vrij: Altijd vrij reizen met NS. euro 295 per maand (2e klas)

Het laatste abonnement, 295 euro per maand, is waarschijnlijk duurder dan het andere alternatief. Dit zul je echter zelf even moeten berekenen.