Ja, dit kan zeker

"Reis je in je kortingsuren in een NS-trein, dan mag je ook nog een papieren kortingskaartje gebruiken. Dit is handig als je bijvoorbeeld over de grens reist of overstapt op een andere treinvervoerder. Reis je met een papieren kaartje: check dan niet in en uit, anders betaal je dubbel!"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mijn weten is dat geen enkel probleem. Toen ik zelf nog recht had op een OV-jaarkaart (wel al voor de invoering van de OV-chipkaart) deed ik dat ook altijd. Wil je helemaal zeker zijn van je zaak, vraag het dan vantevoren even na bij een station met loket bij je in de buurt.