Je kunt bij de NS een combikaartje kopen. €35 euro, incl toegang floriade en het pendelbusje station floriade. Ik denk wel dat je pas na 9 uur in de trein kunt.

Gekopieerd uit de mail die ik van NS kreeg:
en ook de link even toegevoegd
De Spoordeelwinkel heeft iedere maand een heel nieuw aanbod van leuke en voordelige treinuitjes. Begin jouw maand ook goed, bezoek bijvoorbeeld nu de Floriade in Venlo. Dat is een hele dag genieten van prachtige tuinen, exotische paviljoens, internationale cultuur en entertainment voor maar € 35, inclusief trein en toegang. Zin in een ander uitje? Hieronder staan nog een paar suggesties. Laat je verrassen op spoordeelwinkel.nl
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
het is al laat, overheen gelezen, maar voor die prijs zou ik toch dat kaartje doen, je hoeft er niet alles van op te maken he, en de entree is al 25€
Ja, je neemt een treinkaartje naar NS station Venlo.

Vanaf het nieuwe busstation in Venlo zal een speciale pendelbus rijden naar het festivalterrein met een frequentie van 4 keer per uur (kwartierdienst) tussen 09.06-20.46 uur.
Speciale retourkaartjes à € 3,50 zijn te koop bij de AKO tabakswinkel in de stationshal.
De OV-chipkaart of andere Veolia-kaartsoorten zijn niet geldig op de pendel.
Heeft u deze pendel net gemist, kunt u ook lijn 29 Venray nemen en uitstappen halte Viaduct. Van daar af is het ongeveer 1200 meter lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangt er vanaf hoever je van Venlo woont. Ik heb voor mezelf de treinreis (ns.nl), de shuttlebus en de toegang apart berekend en ik kwam duurder uit van de combikaart van de NS. Let wel op dat als je met andere treinvervoerders reist, daar de kaart niet voor geldt. Maar wel voor Veolia (Nijmegen-Venlo) . En je kunt niet voor 09:00 met de NS reizen. (en voor die tijd al wel met Syntus etc).
En je bent tijd kwijt om in Venlo een kaartje voor de shuttle bus te kopen.