Dat kost je één euro en 55 centen, enkele reis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En als je van noordwijk baar leiden gaat hoe veel kost het dan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij vraagt hij om een los buskaartje en niet het tarief als je een ov-chipkaart hebt. Toch?
Je moet dan een ov ritkaartje kopen. Deze zijn: €2 , €4 of €6 dat ligt aan de afstand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kennelijk heeft heel Nederlandsinds de invoering van de OV chipkaart andere prijzen voor enkeltjes. bij ons kost een enkeltje binnen X kilometers 1,50, daarbuiten 2,50
Tussen Leiden en Leiderdorp rijdt Connexxion.
Op de bussen kun je een OV-Ritkaart "stad" (2 euro) en een OV-Ritkaart "streek" (4 euro) kopen. Allebei de kaartjes zijn geldig voor één rit met de bus, zonder overstappen. Het "stad" kaartje geldt alleen voor een rit binnen de plaats waar je op de bus stapt, als je verder moet, heb je dus een "streek" kaartje in plaats van een "stad" kaartje nodig.

Of Connexxion vindt dat Leiderdorp nog bij Leiden hoort (en je dus met een stadkaartje kunt reizen), kan ik nergens vinden. Niet op de website van 9292 en ook niet op de website van Connexxion zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een streekbus is het zo dat je eurokaartjes kan kopen. Bij ons zijn die 1,50, 4,00 en 6,00.