Ik heb iets in de trein laten liggen. Hoe krijg ik het terug?

Ik heb mijn dure schoenen in de Intercity naar Leiden Centraal laten liggen. Help!! Hoe krijg ik ze terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Vervelend!

Je kunt het formulier invullen voor gevonden/verloren voorwerpen. Ze worden centraal verzameld als de conducteur ze vind of als ze afgegeven worden door een passagier.

Toegevoegd na 3 minuten:
De servicecentrale van NS kan je ook bellen: telefoon 0900-3212100 (euro 0,80 p.m.). De Servicecentrale is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur.

Als iets op het station wordt gevonden blijft dat 5 dagen op het station, daarna wordt het centraal verzameld bij het "Centraal Bureau Gevonden Goed".

Als je schoenen worden teruggevonden krijg je binnen 3 weken bericht. Als het bij het Centraal Bureau Gevonden Goed ligt betaal je de verzendkosten naar je huis (minimaal 15 euro). Als het op een station is afgegeven kan je het binnen 5 dagen daar ook afhalen.

Beste is dus even bellen morgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

NS bellen, gevonden voorwerpen. Een vriend van mijn dochter kreeg zo zijn portemonnee terug, mét inhoud!
12 jaar geleden
Als je het geluk hebt dat niemand ze meegenomen heeft (dat heet mazzel) dan kun ze vragen, de NS, voor je te zoeken. Aan het eind van de Shift van de trein wordt alles gecontroleerd en daarna schoongemaakt.
Informeer telefonisch/misschien moet je naar het station om een soort van aangifte te doen/iets te tekenen.
Ik weet dat het verzameld wordt, iemand die ik ken heeft zo de knuffel van haar dochtertje teruggekregen, dus houd moed !

Succes!