Ja hoor voor een kaartje wel. Reis je met je OV-chip kaart bij de NS moet je de kaart omzetten naar 1e klas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
ok thanks. Ik moet zo met mijn baas interessant gaan zitten doen in de eerste klas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je maar een enkele keer 1e klas reist, zorg er dan voor dat na het "interessant doen" je kaart weer op "2e klas" wordt ingesteld, anders worden ook volgende reisjes tegen 1e klas tarief van je kaart afgeboekt

Andere antwoorden (1)

ja dat echter moet je een 40 procent voordeelurenabonnement halen voor de eerste klas. ook moet je voor de ns altijd reizen op saldo op de kaart zetten, dit is gratis maar hiermee weet het paaltje of je eerste of tweede klas rijdt. zonder dit kun je niet inchecken. je kan reizen op saldo regelen via ov-chipkaart.nl dan kan je het een uur later op je kaart zetten bij een gele machine. abonnementen kun je regelen bij de balie of via ns.nl