Hoe duur is het een bus te huren voor 45 personen?

Voor een reis van 5 dagen, naar Duitsland en terug!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (4)

Prijs per dag varieert van 250 tot 850 euro per dag. In de onderstaande link wordt geadviseerd het bedrag per persoon om te slaan, dan krijg je een reeel beeld van het bedrag dat de reis van ieders vakantiebudget afhaalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn geen standaardprijzen voor dit soort reizen. Ik adviseer je om offertes te vragen bij verschillende busbedrijven en de prijzen en voorwaarden goed te vergelijken. Een lijstje met mogelijke busbedrijven (lang niet volledig! Er zijn er vast nog veel meer!) zet ik in de Bronnen.
Geen zin om het zelf allemaal te vergelijken? Er zijn ook bedrijven die dat voor je regelen, bjvoorbeeld www.touringcarofferte.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf heb ik eens een bus geregeld voor 50 personen, het was in 2006. Met chauffeur en de rit Amstelveen - Kaatsheuvel, totaal 200 km, waren de kosten 625 euro. Van de 4 bedrijven bij wie ik een offerte had aangevraagd was die in Zaandam de goedkoopste, maar erg veel scheelde het niet.
Met inflatie en gestegen dieselprijzen zul je nu misschien wat hoger uit komen, maar door de concurrentie en crisis zal dat niet zo heel veel zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik was te vlug met antwoorden, ik las de 5 dagen Duitsland niet. Als je 5 keer dat bedrag doet kom je denk ik een eind in de richting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hangt van een aantal factoren af, waaronder het aantal personen dat je zelf al opgeeft. Andere punten waar je aan kan denken zijn:

- Heb je veel/extra bagageruimte nodig in de bus?
- Is de bus nodig tijdens het verblijf?
- Waar stap je (precies) op, en waar ga je (precies) heen?
- Moet de bus tussenstops maken?
- Zijn er speciale opties die de bus moet hebben?

Zodra je deze vragen duidelijk hebt, is ook mijn advies om verschillende busverhuur prijzen te vergelijken.

Meerdere bus huren prijzen aanvragen kan erg makkelijk op [url=http://www.bushurenvergelijker.nl], je kan daar ook meer informatie vinden.

Ik heb de site Bus Huren Vergelijker als bron toegevoegd, daar kun je alle informatie vinden die je nodig hebt.

Succes en ik hoor graag wat uiteindelijk jouw prijs is voor de busreis.