Ik heb net mijn e-ticket gekocht, eenmaal als ik hem moet printen print hij mijn gegevens niet uit. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb dus een blanco ticket kaartje.

Toegevoegd na 12 minuten:
En nee, de inkt is niet op. Hij print wel een kaartje maar niet met mijn gegevens er op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat de tickets op je beeldscherm wel zichtbaar zijn? Druk op print screen en ga naar paint. 'knip' de kaartjes uit en plak ze bijv. in word. zorg wel dat de grootte gelijk blijft. Print hem nu nog eens uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

misschien is je inkt op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee mijn inkt is niet op, en andere dingen print hij wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is er één kleur op. Dat wil ook nog wel eens een raar printresultaat geven.
Als het niet aan je printer ligt, dan even de helpdesk bellen van waar je kaartje van wilt printen. Misschien kunnen zij er iets mee.
Probeer eens wat anders uit te printen, dan weet je zeker dat het in ieder geval niet aan je printer ligt.