Waar kun je vragen stellen over een specifiek NS-station? In dit geval Sittard

Ik zag vandaag op een foto dat ze poortjes geplaatst hebben net voor de lift waar ik als rolstoelgebruiker mee naar perron moet. Bij wie kan ik navragen hoe ik dit nu moet doen? Binnenkort wil ik met de trein, maar als dit niet meer kan moet ik op tijd alternatief hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Misschien N.S. assistentieverlening, dus het nummer dat je ook moet bellen om de brug voor je rolstoel te reserveren? En anders is er ongetwijfeld via de N.S. wel achter te komen, er moet bijvoorbeeld ook een perronchef zijn. Mijn ervaring is echter dat lopers vaak slecht in kunnen schatten of iets al dan niet toegankelijk is voor een rolstoeler.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord was er eerst en was ook volledig. dank u.

Andere antwoorden (3)

NS klantenservice
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan altijd naar de ns bellen of naar het station zelf toe gaan daar is ook een klantenservice balie.

Voor school moet ik elke dag via het station lopen.
Die poortjes zullen nog enkele maanden niet in gebruik worden genomen, omdat ze er nog niks op hebben verzonnen hoe de andere mensen die het station alleen als doorgang gebruiken te kunnen omleiden.(zoals ik)

En bij elke rij poortjes staat er ook een poortje voor rolstoel gebruikers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Beste Mevrouw
ik geef in Sittard bij mensen thuis
ov chipkaart en trein reis lessen
ook voor rolstoelers
en een symposium in mei

er zijn een ding vergeten
die poortjes zijn niet eens rolstoel toegankelijk zijn veel te smal mensen

pure discriminatie
de plaatselijke NS fanclub vereniging maak zich er sterk voor
dat er fatsoenlijk gereisd wordt
ook voor invaliden

Toegevoegd na 4 minuten:
je kunt je vragen aan de NS stellen
of je kunt aan een trein expert liefhebber vragen
en ik wil je graag helpen ik woon zelf ook in Sittard