Zijn er goedkope mogelijkheden om te treinreizen? (zie uitleg)

Ik heb deze week 2 meeloopdagen. Zelf woon ik in de regio Den Haag en moet naar Nijmegen en Breda. Donderdag en vrijdag. Hier wil ik met de trein naartoe, maar dit gaat met dna al snel rond de 70 euro kosten. Hoe kan dit voordeliger?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vragen aan het bedrijf of waar je loopt of ze je treinreis willen vergoeden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de kruidvat of de blokker zijn misschien dagkaarten te koop voor 10 a 20 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helaas
Wat je zou kunnen proberen is een student zoeken op het station en vragen of je mag zeggen dat je bij diegene hoort als de kaartcontroleur komt. Dan kan je namelijk een kortingskaartje kopen. Maar goed, het is wel een risico, want je moet best een eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staan op marktplaats nog treinkaartjes van Blokker, maar dan kun je pas na 9 uur weg, is wat laat misschien.
Die kaartjes waren 16 euro, weet niet wat ze op marktplaats kosten, dus ik denk niet dat het voordeliger is om 's morgens een enkeltje en retour de dagkaart.
2de optie als je vroeger weg moet, enkeltje tot de plaats waar je aankomt na 9 uur, vandaar met een dagkaart verder.
Klinkt allemaal ingewikkeld, maar denke r eens over, meer kan ik er niet van maken
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn alleen geldig in het weekend, dus niet bruikbaar in dit geval.
anneliez
12 jaar geleden
kruidvat in weekend, blokker door de week, heb ik nagekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt anneliez C+
misschien met iemand samen reizen die een begeleiderskaart of korting krijgt op de trein
of wat ik heb gedaan is heenreis enkel vol tarief voor de heenreis en de terug met korting als je die hebt

er zijn goedkope dagkaarten ook die doordeweeks geldig zijn
en daar kun je het beste de reclame folders in de gaten houden wat ik zelf ook doe