Geld inplaats van ov-studentenkaart?

Ik ben student en heb studiefinanciering + OV-student,
Maar kan ik inplaats van een ov-studentenkaart geld krijgen? Ik zit namelijk heel dichtbij huis op school en ga daar met mijn auto heen, dat is 3 minuten rijden inplaats van een half uur met overstap(bus)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je dan niet beter gaan fietsen, is gezonder en voordeliger,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 minuten met de auto ??
Daar start je m toch niet voor ;)
Utrecht
12 jaar geleden
Als jij je als student een auto kunt permitteren voor maar liefst een ritje van 3 minuten, heb je helemaal geen extra geld nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet de OV-kaart om voor het weekend als je verder weg wilt en fiets het stukje naar school.

Antwoorden (1)

Leuk bedacht maar nee, je kan je OV-studentenkaart niet "inruilen" voor geld.

Toegevoegd na 4 minuten:
De vraag is al gesteld op http://forum.fok.nl/topic/910443.

"Het gebeurt nu alleen nog in speciale gevallen. Dus als je in
het buitenland op stage gaat ofzo. Of je echt in de middle of nowhere woont"