ja en ook nog voor de tram en metro indien aanwezig, je mag met alle vervoersmaatschappijen mee, binnen Nederland, behalve met de thalys.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, je mag van al het ''Openbaar'' vervoer gebruik maken, dit houd in trein, tram en bus. Maar dus geen taxi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In aanvulling op het al gezegde:
- de OV-jaarkaart geldt zonder toeslag in de ICE, maar voor Fyra moet je een toeslag betalen
- de OV-jaarkaart geldt ook in de buurtbus
- de OV-jaarkaart geldt niet op de meeste bootverbindingen, zoals de veerdiensten naar de Waddeneilanden.
Bronnen: