Waar vind ik de oplaadpunten van de ov-chipkaart?

De site http://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/adresvinder/ werkt namelijk niet!

En is het mogelijk om buiten 's nachts bijvoorbeeld je chipkaart op te laden, of heeeel vroeg in de morgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij doet hij het wel. Welke plaats wil je weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er nergens bij jou in de buurt een oplaatautomaat op het station? Die hoort er toch te staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet Explorer werkt blijkbaar niet goed bij mij met die site, Google Chrome doet het wel. Toch bedankt platje!

Antwoorden (3)

Misschien een tijdelijke storing? Bij mij werkt hij wel gewoon.

Hier in de buurt zit het oplaadpunt bij een Primera. Anders kan het ook nog op (bus)stations.
Je kan ook je product online kopen en bij onze vervoersmaatschappij is het dan mogelijk dit product in de bus op te laden. Weet niet of dit voor alle vervoersmaatschappijen geldt.
12 jaar geleden
Op de stations bijvoorbeeld (loketten en automaten)

Of vraag automatisch opladen aan, dan wordt je kaart automatisch opgeladen met een door jou te kiezen bedrag op het moment dat je een laag saldo hebt. Zit je nooit meer zonder saldo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons ook in de supermarkt. volgens mij is dit soort informatie ook op het station te verkrijgen.