Bij sommige typen materieel kan het wel, bij andere typen niet. Ook als het bij een bepaald type materieel normaal gesproken wel kan, heb je kans dat je net een trein treft waar ze extra meetapparatuur onder hebben gehangen. Dan kan het plotseling toch niet.

Afgezien daarvan bezorg je de machinist een enorme schrik. Dit soort stunts is het ergste wat een machinist kan overkomen. Dus al kan het, NIET DOEN!!!!!

Afgezien van dit menselijke aspect, is de machinist verplicht een dergelijk voorval te melden aan de verkeersleiding. Die moet dan het hele baanvak afsluiten en inspecteren. Daarna moeten de eerste treinen stapvoets rijden om visueel te controleren of alles echt veilig is.

Dus met dit soort stunts bezorg je de machinist een enorme schrik, bezorg je een paar duizend reizigers urenlange vertraging, en zorg je ervoor dat de vervoerder (NS) grote bedragen aan schadevergoeding kwijt is.

Je bent een rund als je met treinen stunt!
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet eigenlijk nog even duidelijk vermelden dat dit om echte treinen gaat ipv miniatuur:) Geen dank hoor

Andere antwoorden (14)

Je zou het voor de grap gewoon is uit moeten proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
he gadver ,ik denk het niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je maar niet over dwars gaat liggen,overlangs op de rails heb je kans dat de trein gewoon over je heen gaat,maar ik zou het niet uitproberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor. Maar wel op je buik gaan liggen, en..., pas opstaan als ie voorbij is.

(laat het ons weten!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laten we zeggen dat je morgen je reactie geeft.

In dit geval geen bericht, slecht bericht haha;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alhoewel de kans dat je het overleeft heeeeel klein is en het sterk afhangt van het type trein en meerdere factoren, het kan wel, zoals dit filmpje bewijst. http://www.dumpert.nl/mediabase/520121/a1b3335a/zelfmoord_fail.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gaat prima,als die trein niet te lang is en je goed kunt kruipen.En je hoofd naar beneden houden is ook erg belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In theorie soms wel, maar de kans dat je het inderdaad zonder kleerscheuren overleeft is zo klein, dat ik persoonlijk een andere bron zou aanraden om een mooi verhaal uit te vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan hoe dik je bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het maar nooit proberen als ik jou was. Want de uitkomst is zeer onzeker, en het voeld echt niet lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker. Zolang de trein stil staat geen enkel probleem.

Als de trein rijdt zou ik het niet proberen, tenzij je je ergens goed aan vast kan houden. Overrazende wagons genereren een enorme turbulentie en zorgt ervoor dat jij gaat stuiteren onder de wagons en de rest lijkt me erg logisch... en pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vragensteller geeft ook niet aan,dat de trein rijdt, hij zegt: Kun je ondereen trein doorgaan en dat houdt volgens mij in dat hij beweegt en niet de trein! Zie mijn reactie bij zijn vraag,werd schijnbaar door niemand gelezen!
Als je gewoon plat tussen de rails ligt, gebeurt er niks. Behalve dat je de machinist laat schrikken en eventueel vertraging veroorzaakt, is het ergste wat je kunt navertellen, dat iemand net de plee doortrok terwijl jij daaronder lag. Andere senario's kun je niet meer navertellen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan altijd bij treinen die regelmatig over bruggen rijden. Bij bruggen over het water liggen er soms grote stenen tussen de rails.

Je kan het natuurlijk proberen, maar ik raad het je zeker niet aan. Helemaal niet zelfs.

**(Je moet je hoofd ten alle tijden naar beneden houden en zeker geen bierbuikje hebben)**