Ja, dat kan nog steeds.

Toegevoegd na 41 seconden:
Het papieren treinkaartje moet voor eind 2012 volledig zijn vervangen door de ov-chipkaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan nog steeds. Sowieso uit de automaten in de hal. is ook voordeliger trouwens dan aan de balie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, overigens heeft de Hema morgen weer een treinkaartenactie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu nog wel maar ergens in 2012 verdwijnen ze Zeker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, je kunt nog steeds papieren treinkaartjes kopen. NS hoopt dat ze eind 2012 verdwenen zijn, maar het is nog niet helemaal duidelijk of dat ook gaat lukken.