Er staan nu twee antwoorden op deze vraag met verschillende prijzen.
- Met het (duurdere) maandnetabonnement kun je onbeperkt een maand met de trein door heel Nederland reizen; met het OV-maandnetabonnement in theorie ook met de rest van het OV (maar kijk effe heel goed hoe dat zit met de OV-chipkaart!)
- Als je alleen op en neer reist tussen Zwolle en Ermelo is de maandtrajectkaart (2e klas 228.70, 1e klas 388.80) veel voordeliger.
- Tip 1: heb je in Zwolle of Ermelo ook nog de bus nodig, kijk dan of je bij je NS-trajectabonnement een "stad-streeksupplement" wilt nemen. Tik je reis in bij www.9292ov.nl (van adres tot adres, zodat ook het stuk bus bij je reis komt) en je kunt in het prijsoverzicht kijken wat zo'n supplement kost.
- Tip 2: abonnementen lonen alleen als je vaak genoeg op en neer reist. Je maandtrajectkaart Zwolle-Ermelo gaat pas "uit" als je ten minste 16 keer per maand reist. Zeker met de komende kerstdagen even goed rekenen en kijken of losse kaartjes voordeliger zijn!
- Tip 3: als je (echt) veel reist, is een jaarabonnement goedkoper. Je reist een jaar lang voor de prijs van 10 maandkaarten. Je kunt in termijnen betalen of inééns. Als je in termijnen betaalt, betaal je tien maanden lang elke maand de prijs van een maandkaart (dus net alsof je maandkaarten koopt), en de laatste twee maanden betaal je niets, maar reis je toch. Als je inééns betaalt, krijg je 4% korting, die korting is al inbegrepen in de prijzen die je op internet vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens ns.nl
Maandnetabonnement € 364,90
Maandnetabonnement met OV € 438,40
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me overdreven, in dat geval zou ik vraagsteller aanraden elke dag een kaartje te kopen.
er vanuit gaande dat het alleen op werkdagen is, zal het maximaal 23 x op en neer zijn, 23* dagretour van 14,80 is 340,40.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik zie het al, met aan maandnetabonnement heb je een maand onbeperkt reizen. Vraagsteller wil echter een maandkaart voor een vast traject.
Maandtrajectkaart Zwolle-Ermelo
Tweede klas € 228,70
Eerste klas € 388,80

Gewoon even invullen op de reisplanner en bij "uitgebreid prijsadvies" kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent me net voor. Ik had het net gevonden.
+