Als je te vaak expres niet uitcheckt wordt je ovkaart geblokt. Wat gebeurd er dan als je je bij het loket meldt?

Soms is het goedkoper om niet uit te checken.
Dit kan je geloof ik 12x doen, en dan is het over met het spelletje, want dan wordt je kaart geblokkeerd.

Wat is dat de vervolg procedure?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Volgens mij een volgende anonieme kaart kopen en weer verder gaan.

Maar vraag je eens af, wil je ECHT zo door het leven gaan?

Zo wordt in theorie het openbaar vervoer steeds duurder en wat zou je er zelf van vinden als bijv JOUW ziektekosten verzekering 25% duurder wordt omdat iemand ANDERS een truc kent om niet te hoeven betalen VOOR WEL GELEVERDE DIENSTEN?????
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik wil zo niet andere mensen duperen.
Maar wat ik wel duidelijk wil maken is dat de overheid deze mensen dupeert!
De overheid geeft tientallen miljoenen uit aan zo'n dom systeem waar niemand om vraagt.
En van wie zijn al die tientallen miljoenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk heb je wel gelijk. Aangezien er niemand is die wel inhoudelijk op de vraag is ingegaan krijg jij het beste antwoord.
Je hebt gewoon gelijk, en ik betaal wel gewoon...

Andere antwoorden (1)

İnderdaad je zal een nieuwe moeten kopen dan kan je de ander weg gooien