Waar kan ik op internet vinden op welke plaatsen de stoptrein stopt?

Ik wil graag een reis plannen met 9292ov, alleen hij geeft alleen de eindbestemming aan, kan ik ergens zien waar hij allemaal stopt, want dan is het misschien handiger als ik er eerder uit ga.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de link die hieronder staat zie je een overzicht van alle stations. Hierop kun je dus kijken waar je met jou trein kunt uitstappen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Extra info: Niet alle treinen die tussen bijv. 's-Hertogenbosch en Nijmegen rijden stoppen ook op de tussenstations. (intercity's) Kijk dus uit dat je de goede trein pakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil de (-) ook aangeven wat er mis is met mijn antwoord?

Andere antwoorden (2)

Op ns.nl kan je ervoor kiezen de tussenstations te zirn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, 9292ov kan ook aangeven welke plaatsen de stoptrein stopt en ook hoe laat hij op welk station is.
Het zit alleen onder een verborgen knopje.

Begin eerst je reis wensen in te vullen en klik daarna op ''geef reis en prijs''.
Klik daarna onderaan de pagina op ''alle haltes'' en je ziet het hele overzicht van de trein.

Goeie reis!