Ik heb een studenten week ov en nog geen saldo er op gezet (nul euro dus) Kan ik er dan 1 busreis mee maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.1K

Antwoorden (2)

studenten ov week kaar kan je heel de week reizen zonder er geld op te hebben staan dus je kan er doordeweeks gewoon mee reizen alleen in de weekend moet je betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er al een studentenreisproduct op staan (week abonnement in jouw geval), dan kun je inderdaad door de week zonder saldo (0 euro) reizen met bus/tram/metro/trein. In de kortingsuren (in jouw geval in het weekend/op feestdagen) moet je saldo op je kaart hebben geladen.

Heb je nog geen geldig studentenreisproduct, dan moet je voor iedere reis die je maakt voldoende saldo op je kaart hebben geladen.