wat is de goedkoopste manier om met de bus te reizen?

ik ben 17 jaar en moet 5 dagen per week met de bus smorgens om 7 uur en smiddags terug om 4 uur
wat is dan de goedkoopste manier?
nu doe ik smorgens een kaartje van 3,20 en smiddags een dagkaartje van 3 euro
.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Gewoon een maandkaart gaan halen. Dat is het voordeligste. Kan gewoon bij het postkantoor of bij bijvoorbeeld een arriva winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn de maandabbo's er nog dan?
als die er nog zijn is dat voor mij waarschijnlijk de goedkoopste manier
aangezien met niet te koud droog weer ga ik met de fiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die zijn er nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (6)

Optie 1, een Abbonoment nemen
Optie 2, zwart rijden
Optie 3, fietsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ov kopen. Das in een keer veel geld maar je bespaard uiteindelijk best veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owkee :') volgende probleem "wat is een ov?"
-ik voel me nu heel dom-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ov jaarkaart. Moet je even googlen!!
Savonds na 12 uur een dagkaartje halen. Veel werk maar bespaart wel 3,20 per dag dat is al meer dan 15€ per week
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze zeggen smorgens tegen mij "voor negen uur geen dagkaartjes" maar ij dekt dat dat wel mag na 12 uur savonds?
ik bedoel ik heb het er voor over mar....
volgens mij doen ze dat niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij wel??
De goedkoopste legale manier is dus een OV-chipkaart bestellen. Je betaald nu als ik mij niet vergis voor de gehele rit. Met een OV-chipkaart betaal je tot de halte waar je uitstapt.

Een persoonlijke OV-chipkaart kost je €7,50

https://www.ov-chipkaart.nl/webwinkel/aanvragen/aanvragen_pkaart/kaartaanvragen/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt ervan af hoeveel maanden van het jaar je heen en weer reist. Een jaarkaart kost namelijk even veel als tien maandkaarten. Bij langer dan 10 maanden die afstand per bus overbruggen is een jaarkaart dus de goedkoopste manier.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er ook van af of je in je vakantie(s) die kaart gebruikt.
koop een buzzy pas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is dat?!? o.O
Amadea
12 jaar geleden
Dat is een abonnement voor kinderen en jongeren van 6 tot 24 jaar. Met een Buzzy Pazz mag je onbeperkt reizen op vervoer van De Lijn in België. Maar Gilze ligt in Nederland...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in gent is het gratis denk ik