Is het mogenlijk om een kaartje voor de bus te kopen bij de buschauffeur, nu de OV kaart is ingevoerd en de strippenkaart afgeschaft ?

Ik moet aanstaande maandag onverwacht met de bus reizen naar mijn werk. Is het nog mogelijk om een kaartje voor de bus te kopen bij de chauffeur of moet je de OV kaart hebben ? Ik moet in Ede, Gelderland met de bus en daar is de strippenkaart al afgeschaft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

Ja dat kan. Bij gvb is het volgensmij 2, 50 en arriva boven de 4 euro.

Toegevoegd na 5 minuten:
je hebt met 1 zo een kaartje een uur reistijd. Je hebt ook dagkaarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je altijd nog een dagkaartje kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon in zeeland en daar zou hij ookal afgeschaft zijn maar daar kan ik altyd nog in de bus een kaartje kopen. Anders kan je nog met chipknip betalen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon in de randstad en had te zware boodschappen gehaald, moest nog ca. 20 min. naar huis lopen. Ben toen met de bus gegaan en het kaartje in het dorp zelf kostte €1,60. Een kaartje naar Haarlem als dichtstbijzijnde stad had € 2,50 gekost. Het is dus mogelijk.
12 jaar geleden
Je kunt in de bus altijd een dagkaartje kopen. Dit kost zo rond de 3 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij Connexxion is het nog mogelijk om een los kaartje te kopen (€ 2,50 volgens mij)