Hoe zet ik mijn studenten ov chipkaart over op een normale ov chipkaart met 40 procent korting?

Ik ben klaar met studeren en mijn studenten ov loopt binnenkort af. Ik reis veel met de trein en wil deze morgelijkheid ook houden. Daarom wil ik mijn studenten ov veranderen in een normale ov met 40 procent korting en ik weet dus niet wat voor stappen ik moet ondernemen om dit te kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kun je op deze site allemaal regelen. Je krijgt een jaar gratis een voordeelurenkaart en ook nog eens 2 dagkaarten!!! Snel naar deze site gaan dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je gaat naar het NSloket en koopt en betaalt daar de 40% kortingskaart (kost € 55).
Een voorlopige versie is onmiddellijk leverbaar, wel identiteitsbewijs meenemen.
Daar ook de ander vraag neerleggen voor de technische afwikkeling.

Toegevoegd na 32 seconden:
ook voor de zekerheid een foto