Waar kan ik een goedkoop treinkaartje kopen?

Op 22 juli wil ik een retourtje Vlissingen Souburg - Venlo, maar ik zoek nog een goedkoop treinkaartje hiervoor. Dagkaarten of dergelijke acties zijn ook welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Op Marktplaats in de rubriek Tickets en kaartjes.
Zoek vervolgens op "treinkaartje"en geef evt. je postcode voor aanbiedingen in jou regio.

http://kopen.marktplaats.nl/tickets-en-kaartjes/trein-bus-en-vliegtuig/c1998.html

Toegevoegd na 8 minuten:
En als je samen met iemand anders gaat:
http://www.ns.nl/reizigers/regelen-en-kopen/kaartjes-en-abonnementen/ns-zomertoer-2011
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Meestal hebben ze bij de blokker van die acties voor dagkaarten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohh oke
Een treinreis heeft een vaste prijs, dus je enige optie is inderdaad een dagkaart via een actie, of zo'n kaartje van iemand overnemen die 'm eerder gekocht heeft en die wil verkopen.
De Hema had laatst ook zo'n actie, met kaarten die meen ik tot eind augustus geldig waren. Alle kans dat mensen die zo'n kaart hebben gekocht, die nog zelf willen gebruiken, maar misschien vind je iets op Marktplaats bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet meer bij de Hema nee, maar misschien heeft iemand er een gekocht (of teveel) waar ie bij nader inzien vanaf wil - zoiets kun je dus op Marktplaats en dergelijke sites vinden.
Bij een schoenenwinkel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De min spreekt voor zich!
Ik heb voor het laatst via deze bron een reis gevonden, misschien is het de moeite waard.