Bestaat er een hoesje o.i.d. waarin ik mijn ov-chipkaart kan stoppen om te voorkomen dat ik per ongeluk in- of uit-check?

Het is me inmiddels twee keer overkomen dat ik ergens per ongeluk ben in-gecheckt, klinkt een beetje sullig maar het gebeurd me echt weleens. Is er een soort hoesje te koop waarin ik dat ding kan steken zodat het signaal de chip in de kaart niet bereikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

De kaart inwikkelen in zilverfolie helpt waarschijnlijk.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ik eens testen, is een goedkope oplossing als dat echt werk... Dankjewel!
zondag
12 jaar geleden
Als je test slaagt kan je zelf zo'n hoesje maken door een stevig plastic zakje te beplakken met dat aluminium folie.
Ik weet niet hoe rijk je bent, want dit is wel een dure.
(25 Euro) Maar wel een mooi systeem. Met een klikje kun je de hele hoes activeren, en natuurlijk met nog een klikje weer deactiveren.

De reviews zijn goed, maar we zijn natuurlijk nooit zeker of die echt zijn. Misschien is dit iets voor je?
Zie link hieronder: